wtorek, 19 sierpnia 2014

LA PETIT MARSEILLAIS- opinia

OD PRODUCENTA:Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające  la petit marseillais  w jednej chwili wnika w głąb skóry,zapewniając jej uczucie komfortu przez cały dzień. Twoja skóra relaksuje się -jest miękka,nawilżona i cudownie pachnąca czarującym aromatem z nutą figi.

Cena:13-17zł

Moja opinia:niestety moja opinia nie jest aż tak rewelacyjna.... Po 1 zapach nie przypadł mi do gustu bo z początku jest mdły....dopiero po jakimś czasie staje się do wytrzymania.Jest dość płynnej konsystencji i niby wchłania się szybko ale niestety pozostawia na długi czas po sobie tłustą powłoczkę która jak dla mnie jest uciążliwa, tym bardziej w lecie gdzie na polu gorąco. Do zakupu przyciągało mnie opakowanie,gdyż bardzo lubię balsamy z pompką,

 A wy??spotkaliście się już z tą marką?? jakie jest wasze zdanie i wrażenia????

1 komentarz:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D