piątek, 22 sierpnia 2014

Peeling do rąk Perfecta Body-opinia


Peeling do rąk Perfecta Body powstał z myślą o wygładzeniu skóry dłoni zniszczonej, szorstkiej i łuszczącej się osób w każdym wieku. Innowacyjna formuła produktu została wzbogacona w kryształki cukru i łupiny orzecha, które doskonale złuszczają zrogowaciały naskórek, dzięki czemu skóra dłoni pozostaje miękka i gładka w dotyku. Zawarty kompleks witamin E, C, F zabezpiecza przed pierzchnięciem i przedwczesnym starzeniem się skóry. Ponadto produkt zawiera olej jojoba, który intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Skóra dłoni pozostaje aksamitnie miękka i gładka w dotyku na długi czas. Dla lepszego efektu gładkiej skóry stosuj peeling 2-3 razy w tygodniu.

Produkt testowany dermatologicznie.
Działanie: Regenerujące, Wygładzające

Moja opinia: Kupiła go moja mama, na początku byłam sceptycznego podejścia ,ale!! jednak się do niej przekonałam…. Jako „kobieta pracująca: z własnym ogródkiem i całym domem na karku plus prace dodatkowe, moje ręce wołały o pomoc…..myślę-spróbuje, nie zaszkodzi…..Już po pierwszym stosowaniu widać było różnicę:) Zaraz po peelingu skóra dłoni była troszkę zaczerwieniona ale po upływie krótkiego czasu  zniknęło zaczerwienienie. konsystencję ma baaardzo gęstą- co moim zdaniem mogłaby być troszkę bardziej płynniejsza…. gdyż ciężko wmasowywać ja 5 min.Stosuje ją 3 razy w tygodniu i zaraz po peelingu nakładam krem do rąk Avon planet spa…. Moge polecić ten peeling osobą ze zniszczonymi dłońmi. idealnie sciera martwy naskórek, dłonie stają się miękkie, delikatne i gładkie:)
Cena : waha się od 8-15 zł
\
a wy próbowałyście go już?????jaka jest wasza opinia na jego temat?????

2 komentarze:

  1. Peelingu Perfecty nie znam, ale miałam peeling z Eveline i bardzo go lubiłam ;) Ktoś myśli, że peeling dłoni, to zbędna czynność, ale nie mogę się z tym zgodzić, taki peeling dużo daje naszym dłoniom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się z wypowiedzią wyżej ;) moje dłonie po pilingu są aksamitnie mięknie wyglądają na zdrowsze są super ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D