środa, 8 kwietnia 2015

MARION,ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA! BEAUTY BODY,MULTI OILS

Hej kochane!!!Zacznę od tego że olejki do ciała zawsze omijałam szerokim łukiem-jestem zbyt nerwowa na czekanie aż się wchłonie.Niechęć jednak musiałam przemóc gdyż do testów dostałam właśnie olejek!!! Czy odżywczy olejek do ciała firmy MARION zmienił moje nastawienie do tego rodzaju kosmetyków????


ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA ,BEAUTY BODY,MULTI OILS





Olejek zamknięty w 150ml plastikowej buteleczce.Kosmetyk wydobywamy dzięki atomizera który działa bez zarzutów-nie przycina się nie, nie przytyka oraz nic się z niego nie skrapla.Szata graficzna opakowania jest bardzo wpadająca w oko-3odcienie zieleni plus czarne dodatki.Na opakowaniu znajdziemy wszystkie ważne informacje




Konsystencja typowa dla tego rodzaju kosmetyku.Ale zapach....Myślałam że gumy orbit można tylko rzuć,ale ten olejek przenosi je jakby na ciało.Długo zastanawiałam się nad jego zapachem.Zapach który jest mi tak znajomy i lubiany.I W końcu przyszło olśnienie!!Zapach ten to nic innego jak gumy orbit limonka!I tym o to skradł me serce:)Niby tak banalny zapach : cytrusowy z dodatkiem nutki słodkości-a jakże cudowny!! Zapach jeszcze długo po wchłonięciu olejku nam towarzyszy.

Olejek bardzo łatwo rozsmarowuje się po ciele.Tak przyjemnie koi wysuszona,podrażnioną skórę.Otula nas swym zapachem oraz lekką formułą.Działa pobudzająco-a zarazem odprężająco podczas masażu.Super kosmetyk do masaży gdyż zapach nie jest mdły a lekka formuła nas nie przytłacza.Po nerwowym dniu masaż przy użyciu tego oleju przywróci nam równowagę jak i ukoi nerwy.

Olejek jest bardzo wydajny ,szybko się wchłania -dzięki czemu go polubiłam.
Gdy stosuje się go regularnie można zauważyć że skóra staje się jędrniejsza,bardziej wygładzona oraz pełna blasku.Dużą jego zaletą jest fakt że nie ma w nim konserwantów,silikonów czy też barwników.

Firma ma bardzo duży asortyment i każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Zapraszam Was na stronę producenta:


 Marion kosmetyki, piękno każdego dnia.

STRONA PRODUCENTA

Dziękuję firmie za zaufanie i możliwość testowania kosmetyku i jednocześnie zaznaczam że fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę

23 komentarze:

  1. Ciekawie zapowiada się ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego olejku ale wygląda i brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Marion miałam tylko płyn do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś o olejach wszelakich. Z Marion mam kąpiel do włosów malinową - bardzo przyjemna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię olejki do ciała. Szkoda tylko, że ten ma parafinę w składzie na pierwszym miejscu, bo formę aplikacji ma fajną i pewnie zapach też przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta parafina nie jest zbyt zachęcająca lecz mimo tego jestem bardzo zadowolona z niego :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za olejkami... strasznie się lepią ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że się sprawdził , uwielbiam olejki do ciała natomiast ta firma mnie nie przekonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że się sprawdził. Ja nie przepadam za Marion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam już parę kosmetyków ich firmy i jestem jak najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  9. Lubię olejki ;) Ciekawa jestem tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na twoim blogu można się sporo dowiedzieć .. jest SUPER ♥
    Zapraszam do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com/ ( Zaczynam od nowa, liczę na kom bo to bardzo motywuję )
    Pozdrawiam ♥ Ps. Jeśli chcesz możemy obs za obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wszelkie olejki :) No i na plsu, że zapach utrzymuje się jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi ciekawie, choć ja jako miłośniczka masaży wolę takie olejki, które długo się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam okazji poznać, ja uwielbiam olejki do ciała od Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mało kiedy używam olejków choć ten mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D