wtorek, 1 września 2015

MOOYA MASKA+ SERUM , BEAUTY FACE

Hej słoneczka!! Dziś szybki pościk w związku z tym iż jutro dniówka. Wczoraj korzystałam z uroków ostatnich upałów nad wodą . A po opalaniu przydałoby się trochę ochłodzić i złagodzić skutki działania słoneczka na twarzy. I tak akurat złapałam za tą maskę :) Czy spisała się??

Nie pozorne,zwykłe opakowanie które wiele nam nie zdradza. Przedzielone i podpisane etapy. Z Tyłu opakowania wszystkie informacje jakie tylko potrzebujemy.

Maskę wydobywamy bardzo dobrze nasączoną naturalnymi substancjami czynnymi. Jest złożona lecz nie ma większego problemu z jej rozłożeniem.Płat jest dosyć sporych rozmiarów i wystaje jeszcze pare centymetrów za twarz. Nacięcia odpowiednio dopasowane, dzięki czemu Maska dobrze leży na twarzy jak i na szyi.

Po nałożeniu najbliższe 30 min jest dla nas prawdziwym relaksem. Moja skóra po kąpieli słonecznej była bardzo piekąca oraz podrażniona. Maska ta łagodziła te objawy. Przyniosła mi efekt jaki chciałam-ulgę.
Po ściągnięciu maski twarz jest miękka ,odmłodzona oraz zregenerowana.

Serum w opakowaniu jest niby na jedno użycie -moim zdaniem jest go na ok 5 użyć. Tym bardziej że serum pomału się wchłania i jest dość tłuste oraz ciężkie.Na następny dzień niestety ale powoduje straszne błyszczenie skóry.










Podsumowując : sama maska daje efekt woow -serum niestety moim zdaniem jest pomyłką . Maska nie wywołała pieczenia,szczypania,zaczerwienienia, ściągnięcia się skóry. Nie zapchała również porów







27 komentarzy:

  1. Chciałabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska interesująca szkoda tylko że serum kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt ! ale maska na tyle fajna że myśle że do niej wrócę tyle że bez serum ;)

      Usuń
  3. Miałam to! Miałam! I byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To błyszczenia po serum mi nie pasuje... I tak mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie zdecydowanie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, ma świetne, przyciągające wzrok opakowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki z placentą generalnie zawsze działają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbowała bym maski, za serum podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do maski na pewno wrócę-tyle właśnie że bez serum ;)

      Usuń
  9. ZAPRASZAM DO KONKURSU NA MOIM BLOGU KTÓRY ZORGANIZOWAŁAM Z FIRMĄ DRESSLINK.COM

    http://monicabelle.blogspot.com/2015/09/konkurs-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D