sobota, 16 kwietnia 2016

FELICEA.NATURAL-NATURALNY KOREKTOR

Hej kochane! Trochę znów mnie nie było. Ale jak zwykle złośliwość rzeczy martwych. Zepsuty Laptop :( Przez co posty będą się pojawiać z mniejszą częstotliwością przez okres 2-3 tygodni :( Dziś przychodzę do was z korektorem firmy Felicea. Jest to polska firma która chyba jako jedyna oferuje nam naturalne polskie kosmetyki do makijażu.



Korektor zamknięty w sztyfcie. Białe proste opakowanie , bez krzykliwej szaty graficznej bardzo pasuje do tego typu kosmetyków.Duży plus za brak zapachu. Konsystencja kremowa.Zakończony jest skośnie co ułatwia nam aplikację. Nakładam go bezpośrednio na miejsca które chcę zakryć- nie pędzelkiem.


Poziom krycia korektora jest bardzo zadowalający-co prawda nie mam większych problemów skórnych . Mam lekkie przebarwienia z którymi dobrze sobie radzi. Dobrze również kryje ślady po wypryskach.W swoim działaniu przerasta nie jeden korektor jaki kupimy w drogeriach. A wyróżnia go na pewno naturalny i bardzo króciutki skład.


Korektor ten jest trwały a jego odcień naturalny, bardzo ładnie współgra z podkładem i dopasowuje się do karnacji. Mały , zgrabny nie zajmujący dużo miejsca pozwoli nam mieć go zawsze przy sobie i w każdej chwili móc poprawić makijaż jak również zakryć niedoskonałości.


WIĘCEJ INFORMACJI(SKŁAD,DOSTĘPNOŚĆ, CENA)  >>>TUTAJ<<<




Kosmetyk dostałam w ramach współpracy 
co nie miało wpływu na moją Opinie!!






























27 komentarzy:

  1. Lubię tego typu korektory, jednak z tej firmy jeszcze nie miałam
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kredki Felicea i są dobre, korektor też jest ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredek nie mialam ale bardzo chetnie sie skusze na nie teraz ;)

      Usuń
  3. Ja stawiam na jasne korektory w odcieniu lekko żółtawym. Może i naturalny by się sprawdził. Najlepiej byłoby spróbować jak się prezentuje na buzi. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :) mysle ze moglby Ci sie spodobac jasniejszy jego odcien :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka coraz bardziej zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się taki korektor!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kolorek, powinien idealnie wtapiać się w cere:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie super sie wtapia i super dogaduje sie rowniez z podkladem :)

      Usuń
    2. Faktycznie super sie wtapia i super dogaduje sie rowniez z podkladem :)

      Usuń
  8. ciekawa jestem jakby sprawdził się u mnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D