piątek, 1 kwietnia 2016

MADES REPAIR EXPERT DETANGLER SPRAY

Hej Robaczki! W poszukiwaniach swego ideału w kategorii ujarzmienia "czupryny" na głowie trafiłam promocje Sprayu ,który miał temu sprostać. Niestety włosy puszą mi się tak bardzo że już nie jeden kosmetyki z tej dziedziny skapitulował. Czy z tym jest inaczej??


 Rzadko kiedy poddaje moje włosy jakimś zabiegom cieplarnianym. Kiedyś owszem prostownica była używana nałogowo. Teraz nie prostuję, nie farbuję -pozostawiam je całkiem naturalne. No niestety niewdzięczne bestie odwdzięczają mi się puszeniem. Z firmą MADES spotykam się po raz pierwszy. 
Skusiła mnie do zakupu niewątpliwie Cena: 9,90zł 


Spray otrzymujemy w buteleczce, niestety nie przeźroczystej przez co nie możemy kontrolować zużycia. Atomizer bardzo wygodny. Wypuszcza idealną ilość sprayu , nie zacina się.Posiada również blokadę więc podczas podróży możemy być spokojne że nie użyje się on bez naszej pomocy.Na pewno duży minus za brak informacji w języku polskim . Nie ma nic-kompletnie nic.


Pierwsze na co zwróciłam uwagę jest niewątpliwie zapach . Jest on dosyć mocny,intensywny. Nie jest przytłaczający dla osób które lubią słodkawe nuty długo utrzymujące się na włosach. Zapach ten jeszcze po kilku godzinach otula nas swoimi nutami słodkości. 


Spray można stosować zarówno na mokre jak i suche włosy. Ja raczej preferuje na mokre. Chociaż zdażało mi się również i na suche. Przy Suchych włosach jednak polecam uważać na ilość jaką dozujemy gdyż lubi pozostawić efekt tłustych włosów. 
Jeżeli chodzi o ujarzmienie puchu-poradził sobie caaałkiem przyjemnie z tym zadaniem. Puch na pewno w jakiś 60% został ujarzmiony. Jest to naprawdę wynik zadowalający.Włosy pozostawia miękkie i jakby śliskie . I duuży plus za fakt że ułatwia rozczesywanie co jest moją kolejną zmorą :).
 
 

13 komentarzy:

  1. jak ułatwia rozczesywanie włosów toduzy plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dla mnie również. Fajny produkt, jeszcze go nigdzie nie spotkałam :)

      Usuń
    2. Obecnie w Hebe jest promocja :)

      Usuń
  2. Też rzadko korzystam z produktów termoochronnych, ale ten wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki jest :)nie wiem jak z termoochrona ale w innych sytuacjach sie sprawdza :)

      Usuń
  3. Pierwsze słysze o nim :D Fajny produkt :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo pierwszy raz słyszę o tym produkcie, skuszę sie na przetestowanie :)
    Zapraszam do mnie na moją"wyprzedaż szafy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie polecam go mojej mamie! Ona lubi takie produkty. Mi wypadały niedawno znacznie włosy, więc póki co zachowuje minimalizm jeśli chodzi o pielęgnację i stylizację czupryny ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wypadajacymi wlosami mam nie maly problem ale to ze wzgledow chorobowych :/
      Ale dobrze ze Tobie zaprzestaly wypadac :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie coś dla mnie, bo czasem mi się tak włosy puszą że ojej!

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D