wtorek, 25 października 2016

KAILAS-Z SERII CHCESZ BYĆ PIĘKNA TO.....

Hej kochane! Siedze w pracy z kubkiem kawki i zerkam przez okno gdzie w koncu jest PIĘKNA ZŁOTA JESIEŃ! Słoneczko-jak ja się za nim stęskniłam!!
A teraz przejdzmy do dokończenia zdania z tytułu postu

Chcesz być piękna to.... SIĘGNIJ PO KAILAS!!

Czym właściwie jest KAILAS? Jest to Ajurwedyjski krem z himalajskich ziół -na problemy skórne.
Krem ten jest w 100% naturalny -jego skład zawiera potężną dawke ziół o działaniu przeciwzapalnym ,antybakteryjnym oraz przyspieszających gojenie.

Co znajdziemy w składzie?
Pierwsze po otwarciu ukazuje sie nam woda wapienna-która sprawdza sie w leczeniu trądziku jak i dziala lagodząco po oparzeniach.
Buzdyganek naziemny antyoksydant regenerujący skórę-tez znajdzie sie w składzie
Znajdziemy również kamfore z Borneo-w stanach zapalnych skóry sprawdza się rewelacyjnie!Jest tez olej kokosowy, sandałowy, miodła indyjska. Skład jest faktycznie niczym wisienka na torcie!

Krem leczy trądzik,stany zapalne skóry, zaczerwienienia, łuszczyce, zmniejsza przetluszczanie się skóry.

Konsystencja jest zbita, gęsta- jedynie co to oddziela się woda wapienna -ale tak ma być. O czym na opakowaniu nas informuje producent. Jesli chodzi o zapach-początki sąciężkie-zapach intensywny, dla mnie drażliwy, ale idIe przywyknąć.

Znacie??jak sprawdził się u Was???:)

24 komentarze:

  1. Fajnie, że kremik ma właściwości leczące trądzik. Nie wiem jednak jak reagowałabym na ten intensywny zapach i czy przypadłby mi do gustu.
    Nie znałam do jak dotychczas tego produktu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poczatkowo zapach znosilam marnie....wtecz bal sie ze czuc mnie w odleglosci 5km ale po kilku dniach- przywyklam i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Słyszałam już o nim nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wlasnie nie ;) wiec byla to dla mnie zupelna nowosc ;)

      Usuń
  3. U mnie się bardzo bobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam recki na blogach:) z tego co pamiętam wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tym słyszę
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie raz już czytałam recenzję tego kremu, ale sama nie miałam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to zmienic bo nie tylko na tradzik sie sprawdza ;)

      Usuń
  7. bardzo go lubię uratował mi spalone słońcem nogi w zeszłym roku:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo dobrze wiedziec bo lubie "eksperymentowac" na sloncu :)

      Usuń
  8. Kiedyś miałam coś w tym stylu i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam coś w tym stylu i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fake patek philippe Den nya Rolex Day-Date 40 har presenterats i ett fake rolex antal uppringnings- och färgkombinationer, vilket jag är säker på kommer att utökas i framtiden med ännu fler fake Rolex konfigurationer.
    Priserna för Rolex Day-Date 40 börjar på 33.200 rolex replica CHF för versionerna med gult guld, CHF 35 800 för Everose- och vitguldversionerna, och CHF 59 600 för rolex kopia platinamodellen.
    I slutändan tror jag att med Rolex Day-Date 40mm, har replika klockor den klassiska "Presidential" Rolex återvänt och kommer att hitta sin väg till dem som älskar en elegant men mycket rolex kopior kraftfull "uttalande" klocka.
    Från och med 1 juli 2015 kommer Rolex att utvidga klockor kopior sin garanti till fem år (upp från två år). Rolex-klockor som har sålts mellan 1 juli 2013 och 30 juni 2015, kommer att få rolex klocka kopia en förlängd garanti på ett år ovanpå de två år de ursprungligen hade.

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D