czwartek, 4 stycznia 2018

WODA MICELARNA-ALLVERNE NATURE'S ESSENCES

Cześć Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z produktem polskiej marki Allverne która jest od dłuższego czasu już na rynku ale u mnie zagościła pierwszy raz. Weźmiemy dziś pod lupkę hipoalergiczną wodę micelarną do oczyszczania jak i demakijażu oczu, twarzy i ust. Woda ta trafiła do mnie wraz z żelem pod prysznic-którego nie zdążyłam zrecenzować a już dobiłam denka ;)



Opis produktu

Łagodna woda micelarna Allverne do oczyszczania każdego rodzaju skóry, a szczególnie wrażliwej, naczynkowej. Opracowana na bazie delikatnych czynników myjących i roślinnych ekstraktów łagodzących doskonale usuwa makijaż, zanieczyszczenia bez powodowania podrażnień i wysuszania naskórka. Hypoalergiczna woda micelarna Allverne polecana jest także jako preparat do demakijażu delikatnej skóry oczu i ust. Ekstrakty roślinne nawilżają, koją i eliminują uczucie ściągnięcia skóry. Natychmiastowy efekt: czysta, świeża, odprężona cera, przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne

 
MOJA OPINIA:
Woda znajduje się w małej, przeźroczystej buteleczce o pojemności 100ml. Idealna pojemność na podróże, delegacje urlop. Zawsze znajdziemy tą odrobinę miejsca by wcisnąć taką buteleczkę.Uwielbiam taki dozownik-niekapek. Bo zawsze mi się ciśnienie podnosi kiedy chcę delikatnie nasączyć wacik a z butelki leje mi się jak z kranu ;)

 
Co do zapachu.....Przepadłam!! Świeży delikatny, Jedne z moich ulubionych wód perfumowanych pachną podobnie. La rive aqua ( o ile dobrze pamiętam) Oczyszczanie twarzy tą wodą daje takiego kopa-i pozytywnie nastraja ;)

 
Co do demakijażu. Niestety moje oczy są mocno kapryśne... Większość kosmetyków powoduje u mnie uczulenie, łzawienie, pieczenie. Woda ta tego nie robi no ale i tak nie wywołała fajerwerków.Słabo radzi sobie z demakijażem oczu.Chociażbym nie wiem jak się męczyła to nie zmyje wszystkiego perfekcyjnie. 

Wodę tą dlatego stosuję rano. Dobrze radzi sobie z odświeżeniem twarzy i oczyszczeniem. Micel ten  radzi sobie również z pudrami, podkładami czy oczyszczeniem ust. Ale ja jestem zbyt leniwa by stosować jeden kosmetyk do oczu a inny do reszty twarzy ;)

 
W skladzie znajdziemy hialuronian sodu który jest naturalnym skladnikiem łez, ekstrakty z kasztanowca, bluszczu, dziurawca, winorośli.znajdziemy również d-panthenol.
Także jak dla mnie skład jest bardzo pozytywny. Dlatego zamierzam sięgać po tą wodę przy porannej pielęgnacji twarzy :)






42 komentarze:

  1. Ja niektóre kosmetyki kocham za sama zapach więc jak mówisz że ten tak pięknie pachnie to już mam ochotę go poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez ten zapach sama kupiłabym kolejne opakowanie <3

      Usuń
  2. Mam podobne oczy do Twoich, mega wrażliwe. Ciężko im dogodzić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę osobą które idą do sklepu i każdy kosmetyk im podchodzi.....a ja każdy w tej dziedzinie biorę z wielkim strachem :/

      Usuń
  3. Bardzo fajny kosmetyk, ale naprawdę jak ktoś ma problem z oczami to nie warto się dodatkowo katować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak :/ ale do porannej pielęgnacji twarzy spisuje się wybornie!! <3

      Usuń
  4. Nie znam tego produktu. Sama marka też jest mi obca, tzn sama nazwa obiła mi się o uszy, ale żaden kosmetyk nie wpadł w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo u mnie ta marka też zagościła pierwszy raz :)

      Usuń
  5. Dozowniki niekapki to świetna rzecz! Ja z kolei nie lubię jak trzeba sobie złamać paznokcia, żeby coś otworzyć, na przykład żel pod prysznic... Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj właśnie żele mają tą częstą przypadłość że trzeba się namęczyć by uchronić pazurka :D
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Pamiętam, że jakiś czas temu jej używałam, ale nie mogę sobie przypomnieć jak się spisała :D Za to nie wiedziałam, że to produkt polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez czesto tak mam 😂ze miec mialam ale czy sie sprawdzil to nie pamietam hehe

      Usuń
  7. Pewnie dla mnie też byłaby za słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i nie zachwycił, rzeczywiście słabo rozpuszcza makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)
    Ja używam płynu micelarnego z biedronki i nie wywołuje u mnie żadnych niechcianych reakcji, więc nie sięgam po te droższe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm mleczko z biedry moje oczy bardzo lubialy ale micela nie mialam jeszcze 😉

      Usuń
  10. Szkoda, że słabo sobie radzi z demakijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile zapach wydaje się kuszący to gorzej, że średnio działa na makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w demakijazu oczu radzi sobie baaardzo słabo :(

      Usuń
  12. O proszę nigdy nie słyszałam o tym produkcie ani tym bardziej o tej marce :) Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego.
    Zaobserwowane! Teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego zapachu :) szkoda, że słabo się sprawdza w roli zmywania oczu :( dziękuję za zaproszenie, ok ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kosmetyku, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś za coś, jak łagodna to mniej skuteczna :) Nie lubię kiedy nie mogę domyć tuszu, ale i moje oczy łatwo podrażnić, często muszę więc poświęcić na ich demakijaż dużo więcej czasu niż bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. ahhh gdyby tylko działanie było lepsze....

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno robiłabym z niego użytek przy porannej pielęgnacji, bo wtedy wiele nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dobrze się zapowiada ta woda micelarna :) Markę znam jednak nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam tą wodę od koleżanki, której nie służyła. U mnie sprawdza się fantastycznie i z usunięciem makijażu też nie ma większego problemu.
    Uwielbiam tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chociażby nie wiem jak pachniało, ale gdy podrażnia oczy, jest spalone...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do odświeżania twarzy jak najbardziej by mi odpowiadał ten kosmetyk. Też mam bardzo wrażliwe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak na razie po prostu niczego takiego nie szukam. Mam sprawdzone podobne produkty, a zapachów... po prostu nie czuje, więc ten atut na mnie nigdy nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam, chciała mi twarz wypalić, niestety nie dogadała się z moją wrażliwą skórą :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajna ta woda :) Ale póki co mam ogromny zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że słabo radzi sobie z demakijażem, zdecydowanie odpuszczę sobie ten zakup.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli nie będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie trochę rozczarowały składy ich kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D