sobota, 3 marca 2018

EOS-HAND LOTION BERRY BLOSSOM

HEJ!

Moje dłonie to całkowita zmora!Smaruje, kremuje, peelinguje,dbam....A one jak na złość wiecznie przesuszone, wiecznie szorstkie,no już brakuje siły :/W moje łapki wpadł lotion EOS.Pomimo wysokiej ceny skusiłam się ze względu na fikuśne opakowanie :)


 INFORMACJE:
EOS Hand Lotion to krem do rąk w 96% składający się z naturalnych składników: masła Shea, ekstraktów z owsa, aloesu i wielu innych. Łatwo się wchłania i przyjemnie pachnie. Zapewnia 24 h nawilżenie. Poręczne opakowanie zmieści się do każdej torebki. Nie zawiera parabenów. 

 
Opakowanie sprawia że nie sposób przejść obok niego obojętnie. Różowe,małe,poręczne,gadżeciarskie-wprost idealne do torebki. Pojemność niewielka bo tylko 44ml. Jedno co to troszkę denerwuje mnie ciężkie otwieranie przy długich paznokciach.Hypoalergiczny, przetestowany dermatologicznie.
Znajdziemy w składzie kwas stearynowy,olej z soi, olej ze słonecznika, masło shea, masło kakaowe,wyciąg z aloesu, olej macadamia,wyciąg z kukurydzy jak i z owsa, no i troszkę chemii .

Konsystencja jest lekka,przypominająca mleczko.Kolorystycznie przypomina masło.Zapach jak dla mnie plastikowy ,sztuczny. Na szczęście nie utrzymuje się on na dłoniach. Dzięki swojej formule łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania i nie pozostawia tłustego filmu co jest wielkim plusem w mojej pracy. Spodoba się on osób które nie lubią czekać aż krem się wchłonie lub mają ograniczony na to czas.


Dobrze nawilża i  sprawia że dłonie są miękkie i gładkie.Nie podrażnia. Niestety nawilżenie nie jest długotrwałe, trzeba często wcierać kremik by ten stan się utrzymał.Jedno co mnie martwi to nie znalazłam daty na opakowaniu. Szukałam informacji na jego temat na internecie i coś mnie martwi..... Wszędzie gdzie patrzę kolor kremiku powinien być różowy-u mnie jest żółty. Wszędzie pisze że pachnie pięknymi jagodami.....a tu nie czuć ani jagód ani kwiatów ani nic....Mam pewne obawy że jest po terminie :/

Macie go może?? Znacie?? jak u Was z tymi rzeczami było/??

3 komentarze:

  1. Jest możliwe, że jest przeterminowany:/ szkoda. Ale trzeba mu przyznać, że wizualnie ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie one ciekawią. Opakowanie mają przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę kojarzę głównie z jajeczek do ust. jednak ogólnie nie mam parcia te ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D